..........Carpe Diem, un lloc per vomitar les meves palles mentals..........

pensaments, idees, moments, situacions i tot allo que en qualsevol moment passa pel meu cap...

martes, 29 de mayo de 2012

Llibertat d'expressió o ser políticament correcte.


La llibertat d'expressió es un dret que per desgracia es relativament nou a la nostra societat, alguns diuen que mai ens van prohibir o perseguir per parlar en català, jo personalment no vaig patir aquests extrems, però la historia i els historiadors diuen que perseguits ho varem ser, o sigui que part de raó tindran, no?
Llibertat d'expressió o ser políticament correcte, que en comporta, expressar-nos lliurement comporta moltes coses, dir el que pensem però a l'hora ferir algunes sensibilitats o opinions oposades, i això vol dir que hi ha diversitat d'opinions, si, però si nosaltres no som de ment oberta i no estem oberts a critiques això ens fereix, i llavors, si el que s'expressa lliurement té o vol ser políticament correcte no es pot expressar lliurement, per no ferir a l'altre, un guirigall de pensaments al cap i a la fi.
Llavors el ser políticament correcte oprimeix la llibertat d'expressió i la llibertat d'expressió fereix la sensibilitat dels políticament correcte. La utilització de paraules degudament mesurades pot propiciar que el políticament correcte no se senti massa ferit o atacat, però aquest sentiment depèn de lo fina que tingui la pell, o de lo reivindicatiu que sigui o del protagonisme que vulgui aconseguir.
Actualment, dins del mont de la política que ens toca viure, personalment crec que no hi ha cap polític, a cap nivell, que valgui per rés, i el poc que hi vot haver en el moment que assoleix cert poder, aquest poder el corromp, dons al gra, aquesta política actual està totalment conduïda i guiada per la imatge que doni el polític de torn davant de la premsa, premsa la qual tot depèn de la seva tendència, una mateixa noticia en diversos diaris, televisions i ràdios canvia un 400 %, i això desvirtua la visió que pot adquirir un ciutadà, i això ens porta a la pregunta, si jo fos periodista, no un cutre-famosillo col·laborador d'un programa de merda, un periodista el qual treballa en un diari de tendència de dretes, i desvirtuo unes declaracions d'un polític nacionalista català estic utilitzant la llibertat d'expressió o mentin? Puc ser políticament correcte i mentider al mateix temps? La llibertat d'expressió engloba la mentira i la difamació?
Soc català, i emparant-me en la llibertat d'expressió vull dir que desitjo la independència del meu país, sense voler ferir a ningú, però essent políticament correcte vull dir que si en un lloc no em volen dons marxo i tant amics, el problema es que a mi no em volen, només volen els meus diner i al mateix temps no em deixen marxar, llavors només ho puc catalogar de dues formes ROBATORI AMB INTIMIDACIÓ I DETENCIÓ IL·LEGAL no?

No hay comentarios: