..........Carpe Diem, un lloc per vomitar les meves palles mentals..........

pensaments, idees, moments, situacions i tot allo que en qualsevol moment passa pel meu cap...

lunes, 28 de mayo de 2012

Benvingut Iker.....ens feies molta falta

Avui, dia 28 de maig de 2012 sobre els 11 hores finalment ha nascut, si senyors i senyores, ja soc tiet-avi, i això vol dir que la meva nevoda Paula ha estat mare, i la meva germana i el meu cunyat ja son avis de ple dret, i els meus pares besavis, bé tot el regitzell de graduacions familiars diverses. Però el important es que IKER ja ha nascut, i pel que sembla tant mare com fill estan bé que es lo important.
I penso que aquest nen feia falta a la meva familia, la qual tinc molt lluny d'on visc ara, i els veig poc, per culpa meva, si , soc jo no hi vaig gaire per mil raons, però la culpa es meva. Tinc 37 anys i ja hauria de prioritzar moltes coses que ho he fet, no faig i hauria de fer. 
Estic content per tots però especialment per la meva germana i el meu cunyat, seran uns grans avis, com grans pares han estat i son, i tot l'amor que no han pogut donar al seu fill Albert, el qual va morir en accident de trànsit a la edat de 15 anys el dia 26 de juliol de 2007, li podran donar multiplicat de 100 a Iker.
Ho torno a dir, i no em cansaré mai de fer-ho, BENVINGUT IKER.....T'ESTAVEM ESPERANT

No hay comentarios: